لوله گالوانیزه سرد (گالوانیزه) که به آن گالوانیزه سرد الکترو گالوانیزه نیز می گویند که استفاده از عضو لوله از طریق الکترولیز چربی زدایی، ترشی و قرار دادن در محلولی متشکل از روی و کاتد متصل به دستگاه الکترولیتی است که در مقابل روی عضو لوله قرار می گیرد. صفحه، متصل به الکترولیز تجهیزات قدرت مثبت، استفاده از جریان الکتریکی از جهت مثبت به منفی حرکت خواهد شد در یک لایه روی رسوب بر روی اتصالات لوله، اتصالات آبکاری سرد پس از پردازش اول گالوانیزه می شود.
رنگ لوله گالوانیزه سرد عمدتاً از طریق اصول الکتروشیمیایی برای خوردگی، اطمینان از تماس کامل پودر روی و فولاد، ایجاد اختلاف پتانسیل الکترود ضروری است، بنابراین درمان سطح فولاد بسیار مهم است.
فرآیند لوله گالوانیزه سرد برای محافظت از فلز در برابر خوردگی استفاده می شود، برای استفاده از پوشش های پرکننده روی، در استفاده از هر روشی برای پوشش اعمال شده روی سطح محافظت شده، پرکننده از پوشش روی پس از خشک شدن استفاده می کند، پوشش خشک شده دارای محتوای روی (95٪). مناسب برای تعمیر کار (یعنی کار در فرآیند تعمیر، تنها آسیب به سطح فولادی باید محل محافظت شود، تا زمانی که سطح تعمیر شده می تواند دوباره پوشش داده شود).
فرآیند لوله گالوانیزه سرد برای انواع خوردگی محصولات فولادی و سازه ها. (لوله گالوانیزه سرد گالوانیزه است، به ندرت گالوانیزه می شود و فقط 10-50 گرم در متر مربع، مقاومت در برابر خوردگی گالوانیزه گرم خود نسبت به تفاوت بسیار زیاد است. استفاده از گالوانیزه قیمت نسبتاً ارزان تر است.

منبع:http://steelpipefittings.rozblog.com/post/2